Vážení obchodní partneři, rádi bychom Vás touto cestou informovali, že s platností od 1.8.2019 dochází ke změně při výdejích vašeho skladovaného zboží. Konkrétně se jedná o tzv. OSOBNÍ ODBĚRY. U tohoto druhu odběru je při objednání vždy nutné uvádět přesné datum a hodinu, kdy si zboží vyzvednete Vy sami nebo Vámi určený dopravce / zákazník. V poslední době se nám bohužel velmi často stává, že toto zboží tu zůstává i několik dní. Tím dochází ke zbytečným komplikacím a reklamacím.
Abychom těmto situacím předešli, tak od 1.8.2019 zavádíme jednorázový poplatek ve výši 250,- Kč za nedodržení předem určeného termínu OSOBNÍHO ODBĚRU. Pokud OSOBNÍ ODBĚR neproběhne do 48 hodin od avizovaného termínu, bude zboží vráceno zpět do regálových pozic a bude naskladněno a účtováno dle platného ceníku. Poplatek bude připočítán do následující fakturace. Pevně věříme že toto opatření zkvalitní naše služby pro Vás. Předem Vám velice děkujeme za pochopení a těšíme se na další spolupráci.
V Hostivici 17-07-2019
(Robert Nechyba - ředitel společnosti)